Voor 23:30 uur besteld, vrijdag in huis

Heb je vragen?
    We helpen je graag!

Vandaag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur

GameOn! EasyToys wil teams laten schitteren op het sportveld

Veendam, 13 april 2023 – EasyToys sponsort nu ook amateur sporters! Naast het professionele voetbal, curling en wielrennen heeft EasyToys besloten om alle sporten op alle niveaus te ondersteunen met de EasyToys GameOn! Sponsorcontest. Dit voorjaar kunnen sporters zich opgeven voor deze wedstrijd en kans maken op een volledig sponsorpakket dat op maat gemaakt is voor hun team en sport.

Als hoofdsponsor van voetbalclub FC Emmen is EasyToys al bekend bij sportminnend Nederland. Omdat we zoveel sponsoraanvragen krijgen vanuit verschillende hoeken, willen we iets betekenen voor alle sporten en alle niveaus. Eric Idema, oprichter en CEO van EQOM Group, het moederbedrijf van EasyToys, legt uit: “Sportverenigingen hebben het niet makkelijk in deze tijd, net als het bedrijfsleven. Voor sommige teams is het nu lastiger om sponsoren te vinden, daardoor spelen ze soms lang in oude shirtjes. We willen er voor iedereen zijn, daarom hebben we deze wedstrijd bedacht.”

Inschrijving, stemronde, finaledag

Vanaf 12 april kunnen sporters van 18 jaar en ouder zich aanmelden bij EasyToys voor deze unieke sponsordeal. Of je nu in een voetbalelftal speelt, korfbalt of aan judo doet, iedereen die een sport beoefent mag meedoen. Na de inschrijving volgt er een stemronde en uiteindelijk een finaledag waar de winnaars bekend worden gemaakt. Doe jij ook mee?

• 12 april – 7 mei Mogelijkheid tot inschrijving GameOn!
    • 8 – 28 mei Periode voor deelnemers om stemmen te verzamelen
    • 2 juni Bekendmaking finalisten GameOn!
    • 17 juni Finaledag GameOn!

GameOn! in de Grande Finale

In totaal zullen 65 teams en sporters strijden voor de hoofdprijs. Naast de twaalf Nederlandse provincies is ook Vlaanderen vertegenwoordigd in de finale. De vijf deelnemers die het meeste stemmen ophalen in hun provincie, bemachtigen een plek in de finale. Naast de hoofdprijs zijn er ook een tweede en derde prijs te verdienen.

Ballerina tegen rugbyspelers

Om de strijd zo eerlijk mogelijk te houden, zorgen we ervoor dat de finaledag niet alleen bestaat uit sportonderdelen. Naast verschillende sportieve spellen, zoals een XXL stormbaan en bierpul-schuiven, zijn er ook pikante quizvragen, het ‘natte billenspel’ en nog veel meer gekkigheid.

De hoofdprijs bestaat uit een compleet sponsorpakket, afgestemd op de winnende sport en het winnende team. “De winnaars krijgen echt een prijs waar ze nog lange tijd iets aan hebben. Naast sponsoring worden alle winnaars voorzien van nieuwe tenues en volledige uitrustingen, samen met partner Deventrade.”, vertelt Eric Idema.

Teams en sporters die  willen meedoen, kunnen zich aanmelden via de link www.easytoys.nl/gameon